۸

باید یاد بگیرم هیچ آدمی رو قضاوت نکنم

هر آدمی گذشته‌ای داره که اگر من تو اون گذشته رشد میکردم شاید وضعم خیلی خراب‌تر بود

میگن گذشته اهمیت نداره و حال مهمه. اما من میگم گذشته انقدرام بی اهمیت نیست‌ چون چیزی که الان هستیم نتیجه‌ی گذشته‌ی ماست. اهمیت گذشته اونجاست که بخاطرش نباید کسی رو قضاوت کنیم. شخصیت و خلقیات یک شخص، کاملا متاثر از گذشته‌‌س

باید اینو یاد بگیرم که بر اساسِ ذهنیات خودم کسی رو قضاوت نکنم. چرا؟ چون زمینه‌ی تربیتیِ من با زمینه‌ی تربیتیِ اون شخص فرق داره‌.‌ هرکس بر اساس اون زمینه رشد کرده و ساخته شده

پس بیایم همدیگه رو تحت هیچ شرایطی قضاوت نکنیم

و از همه مهم‌تر، از دیگران عصبانی نشیم :)


+ دلم میخواد بیشتر و بیشتر با آدما ارتباط بگیرم. حالا که دوران عقد رو میگذرونم خیلی باید روی خودم کار کنم. این یک سال به اندازه تمام عمرم برام اهمیت داره و باید براش برنامه‌ریزی کنم. 

توکل به خدا...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد