87

دارم به این نتیجه میرسم که چقد وقتی به چیزی حسِ خوب پیدا میکنم میتونم به راحتی جذبش کنم :) شاید زمان زیادی بگذره ولی بالاخره بهش میرسم :)

86

آقا گشنمهههههه :|

الان پتانسیل اینو دارم که شیش پُرس غذا رو باهم بخورم :|

واااااای :|

85

چند روزه نمیتونم از ته دل بخندم..

دلم میخواد یه جوری از ته دل بخندم که نتونم جلوشو بگیرم :)

بی حس شدم..

نسبت به هیچی واکنش نشون نمیدم..

امروز رفتیم مبل خریدیم. همه خوشحالن. مامان از ته دل لبخند میزنه. همسر خوشحاله که همونی که میخواست شد. بابا خوشحاله که فکر میکنه من خوشحالم..

ولی خودم.. هیچ حسی ندارم.. نه خوشحالم نه ناراحت..

فقط یه بغض دارم که باید بترکه.. فک کنم باید برم سر قبر آقاجون.. فقط اونجا میتونم از ته دل گریه کنم.. یا مثلا برم امامزاده..

خداجون.. چقد ازت دور شدم.. آره.. ازت دور شدم که اینجوری شدم..

84

احساسِ افسردگی میکنم

احساسِ خطر میکنم

خیلی زود باید به داد خودم برسم

حالم باید خوب شه، حداقل با خودم.. باید بتونم درس بخونم.. باید پزشکی قبول شم..

83

حسرت به دلم مونده...

حسرتِ یه حالِ خوب بعد ازدواج به دلم موند...

همین...

82

یه زمانی آهنگای داریوش رو گوش میکردم فقط چون از آهنگش خوشم میومد ولی معنیشو نمیفهمیدم، عمقِ حرفاشو نمیفهمیدم..

ببین حالم چجوری شده که حس میکنم داریوش این آهنگو فقط برا من خونده :)

81

بیشتر از هروقتِ دیگه‌ای احساس تنهایی میکنم

دلم یه هم‌صحبت میخواد که حرف زدن باهاش بهم بچسبه

از این سه نقطه‌هایی که آخر جمله‌هام میذارم خسته شدم..

دلم حالِ خوب میخواد

دلم آرامش میخواد..

خدایا.. امتحانت خیلی سخته.. کمکم کن رفوزه نشم :)

80

آدم وقتی یه غلطی میکنه، باید اون غلطشو بذاره جلو چشمش که همیشه یادش باشه چه غلطی کرده.. هر روزم بره بهش سر بزنه که یادش بمونه غلطِ خوشگلشو..

79

آدما لالت میکنن بعد میگن چرا حرف نمیزنی..

از همسر دارم سرد میشم. همین اولِ کاری.. جالبه :)

برگشته میگه تو عکسای عقد خواهرم از همه بدتر تو افتادی! من از توام خوشگلتر افتادم.

میگه بین همه عروسا تو از همشون زشت‌تر افتادی

مطمئنم اینو پیش خانوادشم گفته

ببین مرتیکه.. آدمت میکنم! کاری میکنم دربرابرم بی عرضه‌ترین باشی! به جایی میرسم که جرئت نکنی از گل نازک‌تر بهم بگی

78

دیگه دارم روانی میشم..

همینجوری بخوام ادامه بدم جسما مریض میشم واقعا

خدایا چجوری کمک بخوام ازت.. چجوری بخوام که آروم باشم..

هرشب سردرد هرشب گلودرد.. 

خواهرِ همسر داره دیوونم میکنه

رفتاراش به شدت رو مُخه

چجوری همسرو بکشونم سمت خودم..