۳۳

امتحان سختا داره شروع میشه :) خدایا بیشتر از تحملم امتحانم نکن..

32

خوشحالم که این رشته رو دارم میخونم

خیلی وقتا کمکم میکنه 

خیلی وقتا دلیل حال خوبم میشه

خیلی وقتا دستمو میگیره

ولی.. مشکلِ من اینه که دقیقا مشکلم خودِ رشته‌س :/

یعنی با این رشته مشکل ندارمااا‌.. اون رشته‌ای که خودم میخواستم نشد. حالا با هر رشته‌ای که واردش بشم مشکل دارم

اما خدارو صد هزار مرتبه شکر که وارد این رشته شدم‌. حداقل کمکم میکنه حالم بیشتر از این خراب نشه. از طرفیم با کله گنده‌های این رشته آشنا میشم و میتونم بهترین راهنمایی رو ازشون بگیرم :)

ولی خب تو فک کن.. بری به دکترای تخصصی این رشته بگی من حالم با این رشته خوب نیست :/ زِش نیس؟!

31

تا وقتی خودت پانشی و با تمام وجودت تلاش نکنی، هیچکس نمیتونه هیچکاری برا حالت بکنه‌‌. تا وقتی پانشی، حالت خوب نمیشه عزیزم. حتی اگه تو بهترین شرایط هم باشی ولی خودت یه تکونی به خودت ندی، حالت بده.. حااالت بدههههه

تا وقتی از ته ته ته ته ته دلت به خدا توکل نکنی و به این توکلت ایمان نداشته باشی، هیییچی نصیبت نمیشه

پاشو.. پاشو دختر.. یه تکونی بخوووور

30

یک ساعت و نیمه نشستم تو ماشین. با همسر ماشینو آوردیم تعمیرگاه. اگه اینستا و پی دی افِ کتابِ مورد علاقم نبود تا حالا کلی سرش غر زده بودم :)

همسر امشب میره و تا شنبه نیست.. خیلی دلگیره.. کاش میشد حداقل باهاش برم..

کلی دلم میخواد یه مسافرتِ اساسی بریم ولی میدونم حالا حالاها فرصتش پیش نمیاد

این روزا اصلا کارام رو برنامه نیست. همش الکلی پلکی میگذره. هر روزم به خودم میگم دیگه امروز اونجوری که باید باشه میشه، ولی بازم بی برنامگیِ همیشگی :)

خلاصه.. نیاز به یه تکون اساسی دارم

29

سوزِ سرما از درز پنجره میاد تو اتاق

از پنجره بیرون رو نگاه میکنم .. تاریکی مطلق‌‌..

آخ که چقدر دلم گرفته..

کاش الان تو خونه خودم بودم..